Örhängen av plastringar, skaftet till plastskedar och fina knappar Örhängen av träpärlor från ett halsband jag fyndat för 15 kr på second hand

En av mina vänner fyller år och jag skulle göra ett par örhängen åt henne i present. Det råkade bli fem par =). Och nu kan jag inte bestämma mig för vilka hon ska få..

Hittade några gamla plastringar jag fått av mamma, som jag tror hört till något spel, och de till synes halvtrista vita ringarna fick nytt liv när de mötte mina sista riktigt röda knappar. (Måste ut och hitta fler knappar på loppis. Snart!)

Skaften till ett par gula plastskedar fick ett par gröna knappkompisar och de verkar trivas ihop =).

Paret med träpärlorna,  som kommer från ett halsband jag fyndat på second hand, har jag blivit så kär i att jag måste behålla dem själv, men vad gäller de andra så vet jag inte vilka min vän ska få. Får bli lottdragning =)

